עמדת הסביח של עובדיה

הרגע הנהדר הזה שבו צריך לבחור מה נאכל בהפי האוור הגיע ובא לך לשבור את השגרה ולהביא לעובדים מאכל טעים, ים תיכוני שכולם אוהבים? ארוחת סביח היא בדיוק מה שחיפשת.
עמדת הסביח של עובדיה מכילה בתוכה את כל מה שצריך כדי לפנק ולהתפנק עם ארוחה ים תיכונית עשירה, טעימה, טרייה והכי חשוב – אהובה על כולם. המרכיבים מגוונים ומדברים את החך הישראלי, משביעים אך לא כבדים מידי ולכן מתאימים לכל שעה.

עמדת סביח לכל אירוע

למרבה השמחה החיים שלנו מלאים באירועים טובים וציוני דרך בהם אנחנו גם אוהבים לחגוג. איך ישראלים אוהבים לחגוג? עם אוכל כמובן. אנו מגיעים לאירועים עם דוכן הסביח המעולה שלנו, מציבים אותו בנקודה מתאימה ומקשטים אותו בירקות, עלים והרבה שמן זית ורטבים. העמדה יכולה להתאים לאירוע חוץ ופנים כאחד, הפריסה שלה מהירה ונוחה ויכולה להיות בלובי העבודה, בחצרות, בתוך אולם אירועים ובכל מיקום שייבחר לכך.
הדוכן מתאים לכל אירוע חברות או אירועים עסקיים ממגוון רחב מאוד של סוגים וקהלי יעד – אחרי הכל, הסביח אהוב על כל המעמדות ועל כל המגזרים. במקביל לכך, העמדה מתאימה במיוחד לאירועי בוקר וצוהריים, בהם רוצים להתפנק על אוכל קליל, בריא ומענג שמתאים במיוחד לישראלים. הוא מתאים לארוחות בריאות באירוע ספורט למיניהם והופך בכל מקום למסמר האירוע.

עמדת הסביח של עובדיה

מה תמצאו בדוכן?

דוכן הסביח של עובדיה מכיל את כל מה שאנשים חולמים עליו בארוחת סביח מופלאה. הוא כולל פיתות טריות וחמות, ירקות חתוכים, סלטים מגוונים, חצילים מטוגנים, טחינה וחמוצים מסוגים שונים וכמובן ביצים קשות. השולחן עצמו מכיל מטבלים שונים ברוח השולחן ובקבוקי שמן זית מהם ניתן לזלוף ביד רחבה על המאכלים השונים. כמו בכל דוכן סביח שיודע לכבד את עצמו יש גם טחינה משובחת כמובן קישוטים רבים של ירקות צבעוניים כמו דלעת, עגבניות טריות וצמחי תבלין.

עמדת הסביח של עובדיה

סביח אפטר פארטי

מתוכננת מסיבה גדולה או אירוע חתונה שבסופו בא לך להפתיע את האורחים העייפים בארוחה מפנקת? מה יכול לבוא טוב יותר מארוחת סביח כשרוצים לסגור את הערב אחרי ריקודים ושתייה עם החברים והמשפחה? ארוחת אפטר פארטי סביח תמיד מתקבלת בשמחה, מחזירה את האנרגיות לגוף ואת החיוניות רגע לפני שחוזרים הביתה. גם באפטר פארטי שמתקיים על חוף הים או במקומות בילוי מגניבים, כיף לארח את האנשים כשהערב נגמר.

סביח אפטר פארטיסביח באירועי קונספט

בא לך להרים אירוע מיוחד לעובדים על שפת בריכה מדליקה ומתחשק לך שיהיה קונספט ייחודי לאירוע? הופכים את המסיבה למסיבה ים תיכונית מדליקה שסובבת סביב האוכל והמוזיקה ומציבים עמדת סביח לצד עמדות קינוחים ים תיכוניים נוספים.
בין אם ליום העצמאות ובין אם עבור תחילת הקיץ, אירועי קונספט אהובים במיוחד על ידי חברות ועסקים והופכות בן רגע לבמה לצילומים. מי לא היה רוצה להצטלם ולהשוויץ כשמאחוריו דוכן עמוס בכל טוב שיש לארץ ישראל להציע?

עמדת הסביח של עובדיה

יתרונות דוכן הסביח שלנו

אנחנו מציעים שירות ללא רבב, הקמה מהירה ושולחן מעוצב שאין שני לו בתחום האוכל. אנו מקפידים על הפרטים הקטנים כמו על הפרטים הגדולים, עומדים בזמנים ומקדישים מחשבה רבה למיקום כל צלחת ומגש על השולחן. דוכן הסביח של עובדיה מזכיר לכל ישראלי וישראלית את השורשים שלנו כאן בארץ, את מה שטוב באדמה שלנו ובאוכל המקומי שאנו מייצרים. הוא מספק למי שלא מכיר את האוכל הצצה לאוכל ים תיכוני אסלי והכי חשוב – הוא פשוט טעים.
בא לך להרים את האירוע לגבהים חדשים ולתת לכולם סיבה לדבר על האוכל בו? הדוכן כבר מוכן להקמה, אז קדימה, שנצא לדרך?

עמדת הסביח של עובדיה

רוצה שבאירוע שלך כל האורחים ישתגעו מהאוכל ולא יפסיקו לצלם אותו לסטורי?
רוצה Hour Happy מפנק במיוחד?
חיפשת דוכן מזון שתמיד נחשב למנצח?
רוצה לשמוע עוד על הסביח של עובדיה לאירועים שמוגש חם ומשאיר טעם של עוד? אנו ממתינים לפנייתך!

דברו איתנו

מלאו את הפרטים שלכם ונהיה בקשר בהקדם.