עמדת פיאסטה מקסיקנית

דוכן מקסיקני בהתאמה לאירועים בישראל

לאורך השנים האחרונות, הבינו לא מעט אנשי מקצוע המארגנים אירועים – כי לעומת האירועים "העייפים" הקלאסיים, שבמסגרתם האורחים יכולים לבחור מבין שלוש מנות ועליהם לשבת ולחכות להן לאורך רוב האירוע, הרי כשמדובר על אירועים שבמסגרתם האורחים יכולים לבחור ממגוון מנות צבעוניות ומגרות מצטרפות לחגיגה גם תנועה ואנרגיה אשר הופכות את האירוע למושלם. וזה בדיוק מה שמוסיף דוכן מקסיקני לאירוע שלך – צבע וטעם אשר יבטיחו כי האורחים שלך ייהנו וידברו על האוכל ועל חוויות מהאירוע למשך ימים רבים! ואל חשש, המנות שלנו אינן חריפות כמו המקור, אלא מותאמות לקהל הישראלי.

מה כולל דוכן מקסיקני?

דוכן (או מספר דוכני) אוכל מקסיקני מתאימים להקמה כמעט בכל מיקום במתחם האירוע שלך ויגיעו מצוידים בכל חומרי הגלם, ציוד הבישול ואנשי מקצוע אשר מתמחים בתפעול הדוכן, על מנת לספק לאורחים שלך חוויה שלמה, מגרה, מטריפת חושים. אחרי ככלות הכל, האוכל המקסיקני האוטנטי מוכן במקום ומוגש לאורחים שלך חם, בדיוק כמו שהם אוהבים! השפים שלנו אפילו יכינו את הטורטיות ממש מולם – כדי להעניק להם את ההזדמנות לספוג לחלוטין את כל הניחוחות, המראות וכמובן הטעמים הייחודיים – ולהיחשף לאופן ההכנה בזמן אמת.

רוצה לדעת עוד?

על מנת להתאים את הדוכן בדיוק לגודל האירוע שלך, אנחנו מזמינים אותך ליצור איתנו קשר טלפוני.

מראה עיניים קודם לטעם

הטעמים העמוקים אשר מעוררים שמחה שרק אוכל מקסיקני יכול לעורר הם תחילת החוויה שיוצרים דוכני האוכל המקסיקני שלנו עבור המשתתפים באירוע שלך. העיצוב של הדוכן מביא בחשבון את מאפייני האירוע ונעזר במגוון קישוטים ועזרים וויזואליים אשר הופכים אותו לאטרקציה בפני עצמו.

המראה הפנטסטי של הדוכן יעלה חיוך על הפנים של האורחים שלך וימשוך אותם לקראתו, כשיהיו קרובים מספיק הריחות יגרמו להם להתקרב אפילו עוד יותר מהר. אף אורח לא יוכל להישאר אדיש למראות והריחות של הדוכן המקסיקני והאוכל המקסיקני יכניס את כולם לאווירה של חגיגה.

אין כמו מקסיקני חם וטרי

החוויה המקסיקנית אינה שלמה ללא אוכל חם וטרי אשר מפיץ ריחות משכרים ומפתים. לכן, האוכל בדוכן מבושל מיד לפני ההגשה והצוות המתפעל את הדוכן מול האורחים שלך יעזור להם להרכיב מנות טריות ומותאמות לטעמם.

צוות מקצועי בהתאמה מלאה לאירוע שלך

דוכן מקסיקני הוא חוויה המתווספת ומשדרגת את האירוע שלך והיא כוללת הרבה יותר מאוכל. כדי להבטיח שהאווירה תתאים לאוכל המדהים ושהאורחים שלך ייהנו מכל רגע, הצוות שלנו נבחר בקפידה ומסונן על פי יכולות הבישול ותודעת השירות שלו. הסינון שלנו מבטיח כי האורחים שלך ייהנו מכל מה שיש לדוכן להציע.

לאילו אירועים מתאים דוכן מקסיקני?

הוספת דוכן אוכל מקסיקני יכול לשדרג כל אירוע, האוכל משתלב ומכניס את האורחים שלך לאווירה והדוכן עצמו מעוצב כדי ליצור חוויה שלמה וייחודית. ניתן להתאים את גודל הדוכן לאירועים עם כל מספר משתתפים ובכל נושא. ניתן להתאים את הדוכן מכל בחינה למאפייני האירוע והצרכים של האורחים שלך, האירועים בהם מומלץ להוסיף דוכן אוכל מקסיקני לאורחים כוללים:

מסביב ליקום – מגישים לאורחים שלך הרבה יותר מאוכל

מסביב ליקום מספקת לאירועים בכל גודל דוכני מזון ממותגים ומרהיבים אשר משדרגים כל אירוע ומבטיחים חוויה קולינרית מהמעלה הראשונה. אנחנו מזמינים אותך ליצור איתנו קשר או לפנות אלינו דרך טופס יצירת הקשר, לספר לנו על האירוע שלך ולקבל את כל האפשרויות לשדרוג שלו עם דוכן מקסיקני – ושלל אטרקציות טעימות, מלהיבות וססגוניות.

הנחה מיוחדת למפיקי אירועים – צרו איתנו קשר, ספרו לנו על הפעילות שלכם ותיהנו מהנחה של חמישה אחוזים בהזמנת דוכני אוכל מקסיקני או דוכני אוכל אחרים לאירועים שבהפקתכם.

דברו איתנו

מלאו את הפרטים שלכם ונהיה בקשר בהקדם.